FAQ

Veelgestelde vragen

 

BESTELLEN

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

1. Winkelen | Plaats alle gewenste producten in je winkelmandje. Ga vervolgens naar je WINKELWAGEN. 
2. Winkelwagen | Controleer je bestelling of alles klopt. Vul 'postcode checken' in. Klik vervolgens op BESTELLING AFRONDEN.
3. Gegevens | Vul hier je persoonlijke gegevens in en kies een KIES BETAALMETHODE.
 5. Betaalmethode | Kies hier welke betaalmethode je wenst te gebruiken en klik vervolgens op KOPEN. 

Je ontvangt zodra de betaling is voldaan direct een orderbevestiging in je mailbox. Zodra we je bestelling afgerond hebben en naar het postkantoor gebracht is ontvang je ook een verzendbevestiging. Hierin staat vermeld wanneer je jouw pakketje kunt verwachten. Het kan een aantal uren duren voordat de track & trace code van jouw bestelling zichtbaar is. 

De link in de mail naar de track & tracé code geeft een foutmelding, wat nu?
Je kunt het beste de track & tracé code kopiëren en bij PostNL zelf online invoeren met de ingevoerde postcode van je bestelling. 

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Als het bedrag wel van je rekening is afgeschreven kan het zo zijn dat de e-mail in je spambox terecht is gekomen. Check dit altijd eerst! Mocht je hem daar ook niet kunnen vinden dan zoeken wij het graag voor je uit. Stuur een e-mail met een printscreen van je betaling naar [email protected] Ons telefoonnummer is van ons filiaal in Castricum, ons personeel heeft niet overal antwoord op, voor een snelle reactie kun je het beste ons mailen!

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wil mijn bestelling annuleren of veranderen, wat moet ik doen?
In de bevestigingsmail van jouw order kun je aangeven dat je het afleveradres van jouw bestelling wilt aanpassen. Let op doe dit zo snel mogelijk nadat je de bestelling hebt geplaatst. Is jouw pakketje al verzonden? Dan kan het afleveradres helaas niet meer worden gewijzigd. Bij een verkeerd ingevuld adres zal je pakketje naar ons retour worden gestuurd. Zodra wij deze hebben ontvangen zullen wij het adres voor je aanpassen en direct opnieuw versturen. Jouw bestelling is helaas niet meer te wijzigen op het moment dat je de bestelling al hebt geplaatst. 

BETALEN

Welke betaalmethodes bieden jullie? 
Bij Schoenen Enzo kun je op de volgende manier betalen:
- iDEAL 
- Paypal
- BanContact / Mr Cash

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?
Je kunt de kortingscode in de check out tijdens het afrekenen invoeren. Klik op toepassen en de korting wordt verrekend. Komt er een melding dat de kortingscode niet geldig is dan is hij waarschijnlijk verlopen of niet goed ingevoerd. Voor vragen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Je kan dan een mailtje sturen naar [email protected]

 
VERZENDING

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten voor een bestelling in Nederland zijn €4,- voor brievenbus pakketjes met Track & Trace en €4,00 voor standaard pakketjes met Track & Trace. Wij verzenden altijd met POSTNL. Omdat wij een kleine boetiek zijn, bieden wij de verzendkosten pas gratis aan vanaf €150,-. Versturen naar België en Duitsland wordt ook standaard met POSTNL verzonden, de kosten hiervan zijn standaard €13,-.

Wat is de levertijd?

De levertijd binnen Nederland:

BESTELD VERZONDEN
Ma t/m vrij voor 15.00  Dezelfde dag
Za & zo  Maandag

De levertijd naar Duitsland & België: 

BESTELD VERZONDEN
Ma t/m vrij voor 15.00  Dezelfde dag
Za & zo Maandag

*Door de drukte en wegens de maatregelen van het COVID-19 kunnen wij deze levertijd niet garanderen. We doen ons best om alle pakketjes op tijd te verzenden! 

Verzenden jullie ook naar het buitenland en wat zijn de verzendkosten?
Ja, wij verzenden ook naar het buitenland! Het beste kun je ons een mail sturen naar [email protected]

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Zodra je bestelling wordt verzonden ontvang je een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code van jouw bestelling. Zodra je bestelling is meegegaan met de postbezorger kun je hem volgen. De link in deze email geeft soms een foutmelding aan, je kunt dan de Track & Trace code kopiëren en bij POSTNL plakken, met je opgegeven postcode.

Ik ben bij levering van mijn bestelling niet thuis, wat moet ik doen?
Geen probleem! De bezorger doet een briefje in je brievenbus en laat hierop weten wat de te nemen stappen zijn. Het kan ook zijn dat de bezorger het bij je buren heeft afgegeven, ook dan is er een briefje achtergelaten. OF je kunt het via je Track & Trace code achterhalen waar het afgeleverd is. Wij leveren niks af zonder handtekening!

Ik wil mijn pakket afhalen in de winkel, is dat mogelijk?
JA! dit is natuurlijk ook mogelijk. Voordat je naar BESTELLING AFRONDEN gaat, kun je de keuze maken voor thuisbezorgen met POSTNL OF afhalen in Castricum of Heemskerk. Net wat je zelf prettig vind. 

Mijn pakketje is niet volledig, wat moet ik nu doen?
Het is mogelijk dat er een artikel niet meegeleverd is, door onze zeer kleine winkel voorraad kruizen de verkopen online/winkel nog wel is. Op de pakbon staat dan dat het niet geleverde artikel gecrediteerd is, hier heb je dan ook een mail over gehad. Deze mail kan helaas wel in de spambox terecht komen.
 

RETOURNEREN

Hoe retourneer of ruil ik mijn bestelling?
Is je bestelling niet wat je ervan had gedacht? Geen probleem! Je kunt je bestelling of product binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Het bijgevoegde retourformulier VOLLEDIG invullen en mee terug sturen. 

Stap 1: Retourformulier invullen
Vul je ORDERNUMMER van de pakbon in op de daarvoor aangegeven plaats. 
Vul het formulier in en geef een retourreden op;

1. Te klein
2. Te groot
3. Verkeerde pasvorm
4. Kleur niet naar verwachting
5. Anders dan verwacht
6. Anders; vul reden in 

Stap 2: Versturen
Je kunt het pakketje zelf naar het volgende adres sturen:

Schoenen Enzo
Bakkerspleintje 82
1901EZ Castricum

Stap 3: Creditfactuur
Als het product(en) aan onze voorwaarden voldoet zullen wij binnen 14 dagen overgaan tot uitbetaling van het aankoopbedrag vanaf het moment van ontvangst. 

Wat zijn de retourvoorwaarden? 

  • Het artikel dient binnen 14 dagen na ontvangst retour bij ons te zijn binnengekomen
  • De artikelen moeten in originele staat en/of verpakking inclusief kaartjes verkeren
  • De artikelen mogen niet zijn gedragen/gebruikt 
  • Wij nemen artikelen met make-up vlekken niet retour

Mijn retour voldoet niet aan de voorwaarden, wat moet ik doen?
Helaas kunnen wij deze producten die niet aan onze voorwaarden voldoen niet meer retour aannemen.

Kan ik mijn bestelling retourneren in de winkel?
Ja natuurlijk! Je mag je bestelling retourneren in de winkel. Neem je bestelling en de pakbon mee. Let op: via de winkel ontvang je echter niet je geld terug, het terugbetaal proces zal via de betaalwijze gaan waarmee betaald is. Dit kan iets langer duren.

Mijn product is beschadigd/ontbreekt/verkeerd geleverd, wat moet ik doen?
Wat ontzettend vervelend! Maak hier gelijk een melding van door een e-mail te sturen naar [email protected] Vermeld hierin je ordernummer, de productnaam en stuur een foto van je klacht mee. Onze klantenservice onderzoekt graag het probleem en probeert zo snel mogelijk met een passende oplossing te komen.

Ik heb een verkeerd bedrag teruggestort gekregen, wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Stuur een e-mail naar [email protected] en wij zullen direct uitzoeken wat er mis is gegaan. Vergeet niet je ordernummer mee te sturen sturen en te vermelden om welk bedrag het gaat dat je mist!

Wat zijn de kosten voor retourneren?
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest. 

Kan ik mijn bestelde artikel omruilen voor een ander artikel?
Ja hoor, geen probleem! Stuur een mailtje naar [email protected] met jouw ordernummer, het item dat je wilt retourneren en het item dat je graag wilt ontvangen. Wij zullen kijken of het item nog op voorraad is. 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »